×

8 راه اکسپت سریع مقاله ISI

به این مطلب امتیاز دهید

راه های اکسپت سریع مقاله ISI برای دانشجویانی که محدودیت زمانی دارند و باید مقاله و یا پایانه نامه خود را در مدت زمان کوتاهی به چاپ برسانند، بسیار مفید خواهد بود. اگر نیازمند اکسپت سریع مقاله ISI هستید، برای تسریع در به چاپ رساندن مقاله باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید، با رعایت نکاتی که قرار است ذکر شود شما راحت تر می توانید برای پایان نامه خود اکسپت گرفته و آن را در مجله ISI به چاپ برسانید.

چاپ تضمینی مقاله isi

راه های اکسپت سریع مقاله ISI

1. بالا بودن سطح کیفی و فنی مقاله

یکی از راه های اکسپت سریع مقاله ISI ،این است که مقاله شما نباید کپی باشد ، و باید تلاش کنید که در سطح بالایی نگارش شده باشد. چون در روز مقاله و پایان نامه های زیادی توسط مجلات مورد نظر شما دریافت می شود و اگر مقاله شما در سطح پایینی باشد شانس خود را از دست می دهید.

2. نگارش مقاله از اولین مراحل محسوب می شود

در مرحله اول نگارش مقاله خود را شروع کرده ، حتی اگر تحقیقات شما هنوز تکمیل نشده و ادامه دارد . نگارش مقدمه مقاله یکی از ابتدایی ترین کارهایی است که باید انجام دهید.

3. واضح و شفاف بنویسید

مقاله خود را ساده و روان و با رعایت اصول گرامری و املایی و ساختاری بنوسید. یک از علت های اصلی ریجکت شدن مقالات، زبان نوشتاری ضعیف آن است. این مشکل بیشتر در مرحله ترجمه اتفاق می افتد. به همین منظور است که ترجمه مقاله خود را باید به یک مترجم حرفه ای ارجاع دهید. ترجمه اصولی و دقیق نیز یکی از راه های اکسپت سریع مقاله ISI می باشد.

4. پیکربندی مناسبی برای مقاله خود داشته باشید

در ابتدا عنوان مناسبی برای آن انتخاب کنید. کلمات کلیدی استفاده شده مرتبط با محتوی مقاله باشد. چکیده ایی از مهمترین نتایج تحقیق داشته باشد. مقدمه به درستی نوشته شود و اهمیت موضوع مقاله را برجسته نماید. پیکربندی مناسب، یکی از راه های اکسپت سریع مقاله ISI می باشد.

5. اصول و قواعد رفرنس دهی مجلات ISI را رعایت کنید

اگر این قواعد رعایت نشود ممکن است گمان کنند سرقت ادبی انجام داده اید و مقاله شما ریجکت می شود و همچنین از منابع به روز برای نوشتن مقاله خود استفاده کنید .

پس از بررسی لیست مجلات ISI معتبر ، مجله مناسب موضوع خود را انتخاب کنید . برای آشنایی شرایط و ضوابط مجله مورد نظر خود به سایت آن مراجعه کنید. قبل از ارسال مقاله، از قسمت راهنمای نگارش فرمت اصلی مقاله که به صورت word است را دانلود کرده و مطابق آن مطالب خود را ویرایش کنید.

6. کاورلترخوب برای مقاله خود بنویسید

زمانی که مقاله خود را ارسال می کنید ، کاورلتر مقاله را نیز ارسال کنید. با این کار امکان اکسپت مقاله شما بیشتر می شود. چرا که با نوشتن نکات مهم در مقاله می توانید نظر سردبیر مجله را جلب کنید تا مقاله شما را در زمان کمی به ویراستار ارسال کند.

7. پیگیر مقاله خود باشید

اگر مقاله ای که به مجله ارسال کرده و جوابی مبنی بر اکسپت، ریجکت یا ریوایز دریافت نکرده اید به سردبیر مجله ایمیلی زده و پیگیر وضعیت مقاله خود شوید .

8. پاسخ به سوالات داوران اهمیت زیادی دارد

پاسخ واضح و مؤدبانه به سوالات داوران مجله تاثیر زیادی در اکسپت شدن مقاله شما دارد . از کلی گویی بپرهیزید و سعی کنید منظور داور مقاله را بدرستی متوجه شوید و در همان راستا اصلاحات انجام دهید که این مورد تقریبا مهمترین مورد از راه های اکسپت سریع مقاله ISI می باشد.

چاپ مقاله

اکسپت مقاله ISI

در کل اکسپت مقاله ISI پروسه زمانی زیادی را ممکن است در پی داشته باشد. چون ارزیابی داوران سختگیرانه است و از جنبه های متفاوتی مقاله شما را مورد ارزیابی قرار می دهند .

 

نکات مهم در  کاهش زمان اکسپت مقاله ISI

1. موضوع مقاله

جدید و بروز بودن موضوع مقاله یکی از مهمترین نکات از راه های اکسپت سریع مقاله ISI است که باید به آن توجه کرد. چون موضوع مقاله شما می تواند نظر داوران را به خود جلب کند و در پذیرش آن تسریع ببخشد .

2. ترجمه متن

ترجمه متن شما باید تخصصی و حرفه ای باشد و بدون هیچ ایراد فنی و گرامری باشد.

3. محتوای متن

محتوای متن مقاله شما باید قوی و در سطح بالایی باشد. گزافه گویی و پرداختن به مسائل غیرمرتبط در مقاله شانس اکسپت سریع مقاله ISI را کاهش می دهد.

4. منابع

منابع موجود در مقاله باید بروز باشد و از جدیدترین منابع مرتبط و معتبر استفاده شود.

 

در ادامه موارد فوق

در مورد راه های اکسپت سریع مقاله ISI، رعایت موارد ذکر شده می تواند تاثیر زیادی در پذیرش مقاله داشته باشد. اما یکی از راه های بسیار مناسب برای اکسپت سریع مقاله ISI در کنار این موارد، کمک گیری از موسسات پژوهشی است. گروه تحقیقاتی نخبگان برتر با سابقه بیش از ده سال فعالیت پژوهشی کمک زیادی در این زمینه می تواند برای شما داشته باشد. شما می توانید جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش مقاله ISI به کمک مشاوره های ما به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. همچنین خاطرنشان می سازد که دپارتمان مقالات داخلی و خارجی گروه نخبگان برتر جهت چاپ مقاله isi تضمینی در مدت کوتاه در کنار شماست.

 

مزایای چاپ مقالات ISI:

1. موثر بودن

موثر بودن در بهبود رزومه ی علمی در مصاحبات دکتری برای داوطلبان آزمون.

2. بالا بردن امتیازات پژوهشی

بالا بردن امتیازات پژوهشی برای داوطلبان دکتری و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها.

3. بالا بردن کیفیت رزومه

بالا بردن کیفیت رزومه برای اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر بین المللی.

راه های اکسپت سریع مقاله isi

فرآیند انتخاب مجله

مجلات مختلف قوانین و داوری های متفاوتی دارند . اکسپت شدن سریع مقاله شما بستگی به انتخاب مجله مد نظر هم دارد . پس از نگارش نهایی و آماده سازی مقاله باید مجله مناسب موضوع خود را انتخاب کنید . برای انتخاب مجله مناسب باید چند نکته را در نظر داشت. حوزه ی تخصصی مقاله شما باید با حوزه های تخصصی مجله مرتبط باشد.  

فرمت بندی و سابمیت

پس از انتخاب مجله مرتبط با مقاله خود باید در وبسایت اصلی مجله مقاله خود را بارگذاری کنید و پروفایل ایجاد کنید . فرمت استاندارد مجله در وبسایت آن قابل دسترسی است که شما قبل از بارگذاری مقاله خود باید فرمت آن را به فرمت استانداردی مجله تبدیل کنید . اگر مقاله ی شما به فرمت مجله در نیاید بلافاصله ریجکت خواهد شد.

روند اپذیرش مقاله ISI

پس از فرمت بندی و بارگزاری مقاله، مقاله شما وارد فرآیند بررسی می شود. در ابتدا مقاله توسط ادیتور مجله بررسی می شود. در هر مرحله این امکان وجود دارد که مقاله ی شما رد شده و یا اصلاحاتی دریافت کنید. اگر لیست ایرادات از طرف داوران دریافت کنید طی زمانی که برای شما در نظر گرفته شده باید ایرادات را اصلاح کرده در غیر این صورت مقاله شما ریجت می شود.

پس از پیمودن روند بالا:

با رعایت نکات ذکر شده و همچنین طی کردن روند صحیح شانس اکسپت سریع مقاله ISI شما افزایش پیدا می کند.

 

آخرین بروزرسانی در تاریخ : 21 شهریور 1401 و ساعت : 10:48 ق.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه

[elfsight_click_to_call id="1"]