×

10 پایگاه معتبر برای دانلود پایان نامه رایگان

3.9/5 - (9 امتیاز)

دانلود پایان نامه ارشد و دکتری بصورت رایگان

شاید برای شما هم پیش آمده که برای آشنایی با ساختار یک پایان نامه نیاز به مشاهده یک نمونه پایان نامه در رشته خودتان داشته باشید. در پست های قبلی به برخی از پایگاه های نمایه شدن مقاله اشاره کردیم. در این پست قصد داریم مراکز و پایگاه های معتبر برای دسترسی رایگان به پایان نامه ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

(لازم به ذکر است برای ثبت سفارش دانلود سریع و رایگان پایان نامه لطفا به لینک انجام پایان نامه مراجعه فرمایید و درخواست خود را از طریق دیدگاه ثبت نمایید.)

دانلود پایان نامه و رساله دکتری

مراکز دانلود پایان نامه رایگان

دانلود پایان نامه ارشد و دکتری فارسی

در ایران برخی مراکز امکان دسترسی به متن پایان نامه های ارشد و دکتری را برای دانشجویان فراهم نموده اند. لازم به ذکر است امکان دسترسی به متن تمام پایان نامه های فاسی برای هر دانشگاه از طریق کتابخانه های هر دانشگاه نیز براحتی میسر می باشد.

پایگاه ایرانداک

این پایگاه به نشانی (irandoc.ac.ir) در دسترس می باشد. در این پایگاه امکان دسترسی به پایان نامه های اکثر دانشگاه های ایران میسر می باشد چرا که اکثر دانشگاه ها برای استعلام تکراری نبودن موضوع و متن پایان نامه در این پایگاه ثبت نام می کنند و فایل خود را بارگذاری می کنند. برای 20 صفحه اول ، دانلود پایان نامه بصورت رایگان میسر می باشد اما برای صفحات بیشتر نیاز به ثبت نام می باشد. مرکز این پایگاه در خیابان انقلاب شهر تهران می باشد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد

کتابخانه دیجیتال دانشگاه آزاد امکان دسترسی به متن پایان نامه های دانشگاه آزاد تمامی واحدهای کشور را فراهم نموده است. کافی است به سایت این کتابخانه مراجعه نموده و موضوع مد نظر خود را سرچ کنید. همچنین امکان مراجعه حضوری به نشانی تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری (شمال)، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد علمی مرحوم دکتر حبیبی، طبقه سوم وجود دارد.

کتابخانه ملی ایران

این پایگاه به نشانی (nlai.ir) در دسترس عموم قرار دارد. برای دریافت متن اسناد نیاز به ثبت نام در کتابخانه می باشد. همچنین جهت دسترسی حضوری باید به محله حقانی واقع در منطقه سوم شهر تهران مراجعه نمایید.

 

دانلود پایان نامه های ارشد و رساله دکتری خارجی

دانلود پایان نامه های لاتین و با متن انگلیسی در پایگاه های خارجی بصورت رایگان یا با هزینه در دسترس می باشد. در ادامه به معرفی برخی از این پایگاه ها می پردازیم.

پایگاه OATD

این پایگاه خارجی برای دسترسی به متن رساله های ارشد و دکتری امکاناتی فراهم نموده است. این پایگاه بصورت اپن اکسس (دسترسی باز) می باشد.

پایگاه ریسرچ گیت

پایگاه ریسرچ گیت از پایگاه های قدیمی و معتبر در زمینه علمی می باشد. این پایگاه متعلق به شرکت با مسئولیت محدود می باشد. علاوه بر دسترسی به متن پایان نامه این پایگاه در زمینه اطلاع رسانی پژوهشی نیز فعالیت می نماید. شبکه اجتماعی ریسرچ گیت از شبکه های اجتماعی قوی در زمینه علمی می باشد.

پایگاه EBSCO

پایگاه ابسکو نیز در زمینه اطلاعات علمی فعال می باشد. در پست مربوط به معرفی پایگاه ابسکو به تمام موارد مرتبط اشاره شد که پیشنهاد می شود مطالعه کنید.

پایگاه ProQuest

دانلود پایان نامه های خارجی دیگر از پایگاه معتبری همچون ProQuest قابل انجام می باشند. در این پایگاه همانطور که در پست اختصاصی معرفی این پایگاه گفتیم امکان دسترسی به مقالات نیز وجود دارد.

جمع بندی

در این پست به معرفی برخی پایگاه ها جهت دسترسی به متن پایان نامه های ارشدو دکتری پرداخته شد. لازم به ذکر است که کتابخانه های دانشگاه ها محلی برای آرشیو متن پایان نامه های همان دانشگاه می باشد. پس چنانچه قصد دریافت پایان نامه ای خاص از یک دانشگاه را دارید به کتابخانه همان دانشگاه مراجعه نمایید.

گروه نخبگان برتر نیز در راستای ارائه مشاوره پایان نامه در کنار شماست. کافی است از طریق سامانه مشتریان درخواست خود را ثبت نمایید.

منبع: گروه تحقیقاتی نخبگان برتر، آموزش نگارش پایان نامه، پروپوزال، مقاله

آخرین بروزرسانی در تاریخ : 6 اسفند 1401 و ساعت : 11:03 ق.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه

تعداد دیدگاه های درج شده (1) مورد

سید عزیز موسوی

با عرض سلام و ادب
ضمن تشکر از سایت و مطالب مفید شما
همانطور که می دانید پروپوزال طرح مقدماتی پایان نامه است و به طبع منابع مورد استفاده ممکن است اندک باشند و پایان نامه از آنجایی که پروژه نسبتا وسیعی است طبعا منابع گسترده تری دارد . حال سوال ، در بارگزاری پروپوزال در پژوهشیار منابع را تنها منابع اندک ذکر کنیم یا منابع حتمی و احتمالی آینده پایان نامه را ؟ ممنون می شود راهنمایی بفرمایید. منتظر راهنمایی شما هستم. سپاس

پاسخ