×

5 تا از بهترین موسسه انجام پایان نامه ارشد و دکترا

4.4/5 - (7 امتیاز)

بهترین موسسه انجام پایان نامه ارشد و دکترا

از بین انواع مختلف خدمات نگارش در جهان، خدمات پایان نامه نویسی ارشد و دکترا از فنی ترین و مهم ترین مهارت ها است. جالب اینجاست که شرکت‌های زیادی هر روز در اینترنت ظاهر می‌شوند و ادعا می‌کنند که خدمات پایان ‌نامه‌ نویسی با کیفیت و مقرون به صرفه ای دارند درحالیکه در انتخاب موسسه انجام پایان نامه مناسب و ارائه پایان نامه قوی باید دقت نظر به عمل آورید.انتخاب بهترین نویسندگان و پژوهشگران توسط موسسات پایان نامه نویسی، یکی از مهم ترین ملاک ها و معیارهای در ارتقاء کیفیت خدمات پایان نامه نویسی به شمار می رود.

انجام پایان نامه ارشد و دکتری در همه رشته ها با چاپ مقاله

همچنین کیفیت نگارش بالا، خدمات عالی به مشتریان و بازخورد خوب از ویژگی های بارز یک موسسه انجام پایان نامه برتر در نگارش به شمار می روند. همچنین یک سرویس پایان نامه نویسی برتر، باید سابقه و شهرت زیادی توسط کاربران در زمان‌های اخیر داشته باشد.

بهترین موسسه انجام پایان نامه

در اینجا لیستی از بهترین موسسه های ارائه دهنده خدمات نگارش پایان نامه آمده است:

 

  1. وب سایت PaperHelp

PaperHelp در حال حاضر به عنوان برجسته ترین خدمات پایان نامه Ph.D. در ایالات متحده به شمار می رود. این موسسه انجام پایان نامه اول اینکه در طول سال ها شهرت خوبی در بازار ایجاد کرده است. این سرویس بیش از ده سال است که در ایالات متحده وجود دارد. چیزی که باعث می شود یک موسسه پایان نامه نویسی عالی باشد، نوشتن عالی به تنهایی نیست، بلکه یک تجربه خوب از خدمات مشتری است.

شما می توانید یک پایان نامه عالی را که از ابتدا نوشته شده است، با 20 دلار در هر صفحه دریافت کنید. نویسندگان و پژوهشگران این موسسه انجام پایان نامه برای حفظ کیفیت کار ارائه شده به مشتریانی که در پلتفرم خود سفارش می دهند، فرآیندهای غربالگری و آزمایشات کاملی را از PaperHelp انجام دادند. این سرویس نویسندگی، از نویسندگان خبره با مدرک استخدام می کند.

خدمات:

  • تضمین بازگشت پول
  • نگارش بدون سرقت ادبی
  • کمک مداوم در طول پایان نامه
  • قیمت های مناسب و قابل توجه
  • پاسخ دهی سریع

 

  1. وب سایت 99Papers

99 Papers وب سایتی عالی برای انجام پایان نامه سفارشی شماست. این موسسه انجام پایان نامه هم بیشترین شهرت را در نویسندگان ماهر و ارائه کار خوب در بازار دارند. بنابراین، اگر به دنبال کار با کیفیت و بدون سرقت ادبی هستید، یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید در نظر بگیرید. این موسسه هزاران نویسنده فریلنسر و دورکار و همچنین ویراستاران گسترده در نویسندگی دانشگاهی قوی را استخدام می کند. برخی از این نویسندگان دارای پیشینه علمی قوی و چندین سال تخصص در نگارش پایان نامه هستند.

این موسسه انجام پایان نامه مستقر در ایالات متحده یکی از منصفانه ترین قیمت ها را برای خدمات پایان نامه نویسی خود در بازار دارد. میانگین قیمت هر صفحه 26 دلار است. آنها همچنین تخفیفات خوبی را برای مشتریانی که برای اولین بار متقاضی پایان نامه باشند و همچنین  مشتریانی که سفارشات عمده دارند، ارائه می دهند.

خدمات:

  • کیفیت ممتاز و نوشته بدون سرقت ادبی
  • تضمین بازگشت پول
  • قیمت نسبتا منصفانه
  • تخفیف در سفارشات بار اول و عمده
  • ضرب الاجل سریع

 

  1. وب سایت PaperCoach

این موسسه انجام پایان نامه، یک سرویس دهنده پایان نامه نویسی دکترای مطمئن برای ارائه نوشته‌های با کیفیت بالا و بدون سرقت ادبی است.آنها به دلیل کار با کیفیت وعالی خود شهرت آنلاین قوی دارند. مانند بسیاری از خدمات نگارش دیگر، PaperCoach مفتخر است که میزبان تیمی از دانشگاهیان قوی است که در پلتفرم خود به سفارش پایان نامه می پردازند. برخی از این نویسندگان مهندسان، دارندگان مدرک دکترا، محققان پژوهشی، فارغ التحصیلان، داوران مجلات و پزشکان هستند.

بنابراین، این موسسه انجام پایان نامه برای هر یک از نیازهای تحصیلی شما مناسب است، زیرا افراد حرفه ای و توانمندی وجود دارند که در هر زمان نیازهای نوشتاری شما را برآورده می کنند. این نویسندگان همچنین خدمات ویرایش و تصحیح پایان نامه را ارائه می دهند. علاوه بر این، این سرویس به شما این امکان را می دهد که پیشرفت پایان نامه خود را بررسی کنید و قبل از انتشار پیش نویس نهایی،پیشنهاداتی ارائه دهید. به این منظور که به شما این امکان را می دهند که با نویسنده خاصی که روی پروژه نویسندگی شما کار می کند ارتباط مستقیم داشته باشید.

در کنار این، بسیاری از مزایای رایگان دیگر نیز وجود دارد. برای مثال شما می توانید به صورت رایگان به گزارش های سرقت ادبی دسترسی داشته باشید. این برای یک سرویس نگارش مانند PaperCoach منحصر به فرد است، زیرا سایت های دیگر هزینه های اضافی را برای گزارش سرقت ادبی از شما دریافت می کنند! همچنین، شما یک طرح پیشنهادی پایان نامه رایگان دریافت می کنید تا به شما کمک کند در پروژه بعدی در زمان خود صرفه جویی کنید.

خدمات:

  • خدمات نگارش و ویرایش عالی
  • گزارش رایگان سرقت ادبی و طرح پیشنهادی
  • دارا بودن نویسندگان خبره بسیار ماهر
  • ارتباط مستقیم با نویسنده

 

  1. وب سایت EssayPro

EssayPro یکی از وب سایت های مورد اعتماد برای خدمات پایان نامه نویسی آنلاین است. این موسسه انجام پایان نامه به نوشتن متون آکادمیک و دانشگاهی می پردازد. نویسندگان بر اساس حوزه تخصصشان دسته بندی می شوند. بنابراین، لازم نیست در وب سایت گمراه شوید تا نویسنده مناسب را برای نیازهای نوشتاری خود انتخاب کنید! به سادگی، شما انتخاب آگاهانه تری بر اساس نحوه ساخت وب سایت آنها دارید. نویسندگان این پلتفرم با مدیریت خوب، نوشته های عالی را نیز تولید می کنند.

تیم نویسندگان متخصص برای انجام هر پروژه نویسندگی که ممکن است به کمک نیاز داشته باشید آماده ارائه خدمات خود از یک مقاله پنج پاراگرافی تا یک مقاله بلند کامل، پروژه های پیچیده، پایان نامه برای دانشجویان ارشد و دکترا هستند. همچنین این موسسه انجام پایان نامه خدمات ویرایش و تصحیح را نیز ارائه می دهد. مهمتر از همه، با توجه به استانداردهای قیمت گذاری، EssayPro ارزان ترین سرویس پایان نامه نویسی مارکت است. شما در ازای 12 دلار هر صفحه کار با کیفیت عالی دریافت می کنید و جالب اینجاست که برای هر صفحه اضافه 5 درصد تخفیف و 30 درصد تخفیف تا 7 صفحه در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، تیم پاسخ دهندگان آنها همیشه آماده پاسخگویی تلفنی به تمام سؤالات شما هستند. واحد خدمات مشتریان این موسسه انجام پایان نامه تنها بخش پاسخگوی خدمات نیست. آنها همچنین سیستم تحویلی سریع در سفارشات دارند.

خدمات:

  • نوشته های با کیفیت عالی
  • قیمت ها و تخفیف های قابل توجه
  • مهلت های کوتاه دریافت خدمات
  • دسترسی مستقیم به نویسندگان

 

  1. وبسایت گروه تحقیقاتی نخبگان برتر

انجام پایان نامه نخبگان برتر

خدمات:

  • امکان تماس و ارتباط با مشاوران گروه تحقیقاتی نخبگان برتر درحین نوشتن پایان نامه
  • مشاوره در زمینه برنامه ریزی موثر برای انجام پایان نامه
  • ویرایش و مشاوره جهت رفع نواقص پایان نامه
  • مشاوره در زمینه چگونگی انجام پژوهشی برتر
  • صرف هزینه و قیمت معقول و به صرفه و متفاوت بسته به رشته و رده تحصیلی
آخرین بروزرسانی در تاریخ : 23 بهمن 1402 و ساعت : 11:59 ب.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه

تعداد دیدگاه های درج شده (3) مورد

Maryam

سلام خواستم بگم تا میتونید به این موسسات کار ندید با موسسه آسان پایان نامه قرارداد بستم و پول واریز کردم دیگه جواب نمیدن هرچی ایمیل و زنگ و پیام میزنم جواب نمیدن کارتشم بنام حکیم محمودپور هست
دوستامم به همین سرنوشت دچار شدن فقط کلاه بردارن و بس
اطلاع رسانی کنید پول بقیه رو نخورن

پاسخ
میلاد

خواستم بگم فقط به نویساپژوهش هیچ پولی ندین یه عده کلاب بردار دزد حرامزاده دور هم جمع شدن یه پاسخگو هم دارن به اسم خانم کریمی به زور ازتون پول میگیرن و با بی احترامی تمام شما بلاک میکنن و هیچ پایانامه ای رو هم براتون انجام نمیدن خدا لعنتشون کنه که باعث اخراج من از دانشگاه شدن

پاسخ
محمدی

سلام
موسسه پژوهش نوین و تز نویسان کلاهبردار هستند بهشون اعتماد نکنید خانم حیدری و آقای ادیب هردو آدم های خالی بند و بی سوادی هستند

پاسخ

[elfsight_click_to_call id="1"]