×

انجام پایان نامه ارشد و دکتری در همه رشته ها با چاپ مقاله

4.9/5 - (12 امتیاز)

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه ارشد و دکتری مراحل خاصی دارد که در این پست به آن ها خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

گروه نخبگان برتر با سابقه بیش از ده سال فعالیت پژوهشی و آموزشی در مقاطع دکتری و ارشد در رشته های علوم انسانی، پزشکی و فنی مهندسی نظیر مهندسی کامپیوتر، نرم افزار، ارشد کامپیوتر، دکتری مهندسی نرم افزار، مهندسی صنایع و… با کادری مجرب از اساتید و نخبگان جهت ارائه خدمات مشاوره پژوهشی در خدمت شما عزیزان می باشد.

انجام پایان نامه

مراحل نگارش پایان نامه

به طور کلی چهار مرحله برای نگارش پایان نامه ارشد یا دکتری وجود دارد. تمام مراحل نگارش پایان نامه و رساله مهم است چرا که در آینده برای وضعیت شغلی یا مهاجرت و یا ادامه تحصیل به آن رجوع خواهید کرد.

مرحله اول : تعیین موضوع و نوآوری پایان نامه

پیدا کردن یک موضوع بکر و غیرتکراری مهم ترین اصل در داشتن یک پایان نامه موفق می باشد. به طور قطعی مهمترین مرحله نگارش پایان نامه همین مرحله تعیین موضوع می باشد. داشتن موضوع غیرتکراری و بدیع شانس شما را در داشتن یک پایان نامه قوی چندین برابر می کند. تعیین موضوع پایان نامه باید همراه با نوآوری در پژوهش باشد.

برای انتخاب موضوع پایان نامه از کجا شروع کنیم

برای تعیین موضوع چندین راه وجود دارد که در اینجا بصورت مختصر شرح داده خواهد شد. اولین راه مراجعه به پایگاه مقالات روز خارجی است. به عنوان مثال پایگاه مقالات خارجی ساینس دایرکت (sciencedirect.com) یا الزویر یا پابمد شامل مقالات در رشته های مختلف می باشند.

نحوه سرچ موضوع پایان نامه

برای سرچ موضوع پایان نامه هم پایگاه های داخلی نظیر ایرانداک وجود دارد و هم پایگاه های خارجی نظیر الزویر. ابتدا باید زمینه ها و حیطه های مدنظرتان برای پژوهش را انتخاب کنید. سپس به انتخاب کلیدواژه ها برای جستجو بپردازید و در نهایت مقالات و کتب مربوطه را جستجو کرده و شروع مطالعه منابع اولیه نمایید. با مطالعه منابع و تفکر در موضوعات میتوانید ایده مدنظر برای عنوان پایان نامه را پیدا کرده و به استاد راهنمای خود منتقل کنید.

موضوع پایان نامه ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه ارشد معمولا راحت تر از مقطع دکتری ست. در مقطع ارشد معمولا اساتید بیشتر به دانشجو کمک می کنند اما مقطع دکتری دانشجو خود باید نسبت به پیشنهاد موضوع برای تهیه پروپوزال اقدام نماید. در ادمه به برخی موضوعاتی که می تواند به دانشجو در پیدا کردن ایده در انجام رساله کمک کند خواهیم پرداخت.

نمونه موضوعات (بانک موضوعات) پایان نامه ارشد و دکتری

با توجه به تنوع رشته ها و گروه های آموزشی در این پست به نمونه هایی از موضوعاتی که قبلا انجام شده و دانشجویان با موفقیت دفاع کرده اند اشاره میکنیم.

بانک موضوعات رساله دکتری

در پست مربوط به موضوعات پایان نامه حسابداری به برخی از موضوعات اشاره گردید. در ادامه به برخی دیگر از نمونه موضوعات رساله دکتری حسابداری اشاره می گردد.

موضوعات رساله دکتری حسابداری

ارائه شاخص سنجش افشای ریسک شرکت های بورسی، ارائه الگوی حکمرانی داده، ارائه مدل پذیرش شرکت های خصوصی در بورس اوراق بهادار

بانک موضوعات رشته پرستاری

بانک موضوعات پایان نامه ارشد و دکتری پرستاری در پست موضوع پایان نامه پرستاری شرح داده شد. در ادامه به نمونه موضوعات پایان نامه رشته پرستاری اشاره می گردد:

بررسی تاثیر موسیقی در درد اتاق عمل، بررسی تاثیر مداخلات آموزشی در پرستاران، بررسی تاثیر مداخلات دارویی در بیماران، مراقبت های پرستاری از دست رفته، سهمیه بندی شده یا ناتمام: مروری بر نتایج بیمار، رضایت بیمار از کیفیت مراقبت های پرستاری، پیامدهای COVID-19 در میان افراد دارای ناتوانی ذهنی و رشدی (اهمیت نوع اقامت و نیازهای مراقبت پرستاری ماهر)، تمایل پرستاران مراقبت های ویژه برای ارائه مراقبت های پرستاری در میان همه گیری COVID-19 ، عوامل مرتبط با مراقبت های پرستاری از دست رفته و کیفیت مراقبت های ارزیابی شده توسط پرستار در طول همه گیری COVID-19،ارزیابی ارتباط پرستار و بیمار و رضایت بیمار از مراقبت های پرستاری.

بانک موضوعات ارشد حسابداری

بانک موضوعات پایان نامه ارشد و دکتری حسابداری در پستی جداگانه ارائه گردید. در ادامه به نمونه موضوعات پایان نامه ارشد و دکتری حسابداری اشاره می شود:

بررسی تاثیر افشای ریسک در سود شرکت، برابری ریسک سلسله مراتبی: حسابداری وابستگی های دنباله در تخصیص چند عاملی چند دارایی، درک ریسک، حسابداری، و تاب آوری در سازمان های بخش دولتی: تجزیه و تحلیل مطالعه موردی، بینش حسابداری مدیریت از طریق دیدگاهی جدید در رابطه مدیریت ریسک و سودآوری شرکت ها، کیفیت اطلاعات حسابداری و ریسک سیستماتیک، تحلیل قوانین انجمن ریسک سرمایه گذاری و حسابداری بر اساس مدل هوش مصنوعی، حسابداری روندهای مالی کلان: قدرت بازار، دارایی های نامشهود و حق بیمه ریسک، پیشرفت علم کاهش خطرات ساحلی و اجرای آن با در نظر گرفتن اقلیم، اکوسیستم ها و مردم

چنانجه به موضوعات بیشتر نیاز دارید فرم ثبت درخواست موضوع پایان نامه را تکمیل نمایید.

بانک موضوعات پایان نامه باستان شناسی

موضوعات پایان نامه ارشد و دکتری باستان شناسی با توجه به گرایش و زمینه ها بسیار متنوع می تواند باشد. نمونه موضوعات پایان نامه ارشد و دکتری باستان شناسی که میتواند مورد توجه قرار گیرد به شرح زیر می باشد:

در زمینه مرتبط با موضوعات نقشه برداری و عکس های هوایی

۱. ابزار سنگی و گونه شناسی در باستان شناسی ۲. پارینه سنگی بر اساس نقد کتاب واژه شناسی ۳. ارزیابی نمادهای سنگ نگاره های تیمره 4. نگاه تحلیلی به باستان شناسی و جایگاه آن در ایران 5. ارزیابی و نقد باستان شناسی در ایران 6. معماری و گونه شناسی در دوره ی اسلامی 7. ذخیره سازی غله در شاهنشاهی هخامنشی 8. ارتباط طبیعیت با باستان شناسی

سفارش موضوع پایان نامه

در صورتی که با جستجو و مشورت با اساتید راهنما و مشاور به موضوعات مدنظر دست پیدا نکردید می توانید از خدمات تعیین و پیشنهاد موضوع گروه تحقیقاتی نخبگان برتر بصورت رایگان بهره مند شوید. برای این کار کافی ست در پایین همین پست کامنت بگذارید یا درخواست خود را از صفحه تماس با ما ارسال بفرمایید.

مرحله دوم: نگارش پروپوزال

پروپوزال یک نقشه راه برای اجرای پایان نامه می باشد. یک پروپوزال قوی به تمام ابعاد پایان نامه اشاره دارد. شاید بتوان گفت مهمترین قسمت پروپوزال روش تحقیق و نوآوری پژوهش می باشد. در پروپوزال به بخش های مختلف پایان نامه یا رساله بصورت مختصر اشاره می شود.

مرحله سوم: نگارش پایان نامه

این مرحله بیشترین زمان در فرآیند کلی پژوهش شما محسوب می شود. نگارش پایان نامه باید بر اساس آیین نامه نگارش دانشگاه انجام شود. اینکه پایان نامه شما چند فصل است و هر فصل باید شامل چه مواردی شود. در این مرحله حساس ترین قسمت مربوط به تحلیل یافته هاست که بصورت تخصصی باید انجام شود.

مرحله چهارم: استخراج مقاله از پایان نامه

برای اعتبار بخشیدن به رساله خود باید مقاله آن را چاپ کنید. این مرحله بیشتر برای دانشجویان مقطع دکتری الزامیست. دانشجویان مقطع ارشد با ارائه مقاله از پایان نامه خود نمره بالاتری کسب خواهند کرد. برای استخراج مقاله از پایان نامه باید بصورت مختصر همه فصول پایان نامه در حدود 15 صفحه خلاصه کنید! . اگر پایان نامه شما غنی باشد امکان استخراج چندین مقاله از آن وجود خواهد داشت.

 

انجام پایان نامه ارشد

نگارش پایان نامه ارشد و دکتری تفاوت هایی با هم دارند. در سطح ارشد معمولا از دانشجو نوآوری پژوهش قوی مطالبه نمی شود. البته این به سخت گیری دانشگاه نیز بستگی دارد. به همین دلیل است که تعیین موضوع پایان نامه ارشد معمولا از رساله دکتری آسان تر است.

یکی از بخش های خدمات ما ارائه مشاوره پایان نامه نویسی در رشته های مختلف برای دانشجویان کارشناسی ارشد می باشد. از تعیین موضوع تا ارائه پاورپوینت دفاع در مقطع ارشد در کنار شما هستیم. پژوهشگران در رشته های مختلف نظیر مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مدیریت، حقوق و… در کنار شما هستند تا نمره کامل دفاع از پایان نامه را دریافت کنید.

انجام پایان نامه ارشد

خدمات ما در مقطع ارشد شامل ارائه مشاوره جهت تعیین موضوع، نگارش پروپوزال، نگارش پایان نامه و حتی چاپ مقاله در مقطع کارشناسی ارشد بوده و رفع اصلاحات احتمالی در کمترین زمان از دغدغه دانشجویان می باشد.

انجام پایان نامه دکتری

رساله دکتری در واقع سطحی بالاتر از پایان نامه ارشد می باشد. در زمان نوشتن رساله دکتری باید به نوآوری خوبی دسترسی داشته باشید. در واقع شما با نوشتن تز دکتری مرزهای دانش را باید جلو ببرید و به نوآوری در سطح یک جامعه آماری یا نمونه مثلا نباید بسنده کنید. انجام رساله دکتری در رشته های مختلف تفاوت هایی با هم معمولا دارند در ادامه به عنوان نمونه به چند رشته اشاره می گردد:

رساله دکتری کامپیوتر

رشته مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در مقطع دکتری نیاز نوشتن پایان نامه برای اخذ مدرک دارند. موضوعاتی نظیر پردازش تصویر، موضوعات هوش مصنوعی، بیگ دیتا، ماشین لرنینگ، یادگیری تقویتی در چند سال اخیر مورد توجه اساتید مشاور و راهنمای رساله دکتری کامپیوتر بوده است. در ادامه به برخی از این موضوعات به عنوان نمونه اشاره می گردد:

پیشنهاد موضوع رساله دکتری کامپیوتر

بهینه سازی مصرف انرژی در شهر هوشمند با استفاده از الگوریتم یادگیری، افزایش داده های مشترک و بهینه سازی شبکه برای تشخیص متن، کاهش گرادیان محو با بهینه سازی شبکه عصبی یادگیری عمیق، یادگیری عمیق با بهینه سازی شبکه بی سیم، یک رویکرد مهندسی سیستم های انرژی چند مقیاسی به سمت بهینه سازی شبکه چند محصولی یکپارچه، برآورد وضعیت شارژ در باتری‌های لیتیوم یون: یک رویکرد بهینه‌سازی شبکه عصبی، شبکه های عصبی منقبض برای تشخیص رقم دست نویس – یادگیری نظارت شده و بهینه سازی شبکه.

انجام رساله مهندسی مکانیک

انجام رساله روانشناسی

انجام پایان نامه دکتری بازاریابی

و….

مدت زمان انجام پایان نامه ارشد و دکتری

زمان مناسب انجام صفر تا صد پایان نامه از انتخاب موضوع تا دفاع پایان نامه حداقل شش ماه و حداکثر دو سال می باشد. برای انتخاب موضوع پایان نامه که مسئله ای چالش برانگیز برای داشنجویان می باشد، گاهی تا چند ماه وقت دانشجو را خواهد گرفت. زمان معمول برای پیدا کردن موضوع مناسب در سطح ارشد دو هفته و برای مقطع دکتری یک ماه می باشد. برای نگارش پروپوزال معمولا باید حداقل دو هفته زمان صرف کنید البته اگر اساتید سخت گیری داشته باشید و برای اصلاحات پروپوزال هم زمان جداگانه نیاز هست.

برای نگارش یک پایان نامه ارشد با جمع آوری داه ها معمولا حدود شش ماه زمان نیاز هست. برای نگارش رساله دکتری معمولا یک سال زمان مناسبی است. لازم به ذکر است زمان مذکور برای حالت معمول می باشد و گاهی اوقات کمتر یا بیشتر می تواند باشد.

 

هزینه نگارش پایان نامه

پایان نامه مثل خیلی از فعالیت های دیگر در جامعه شامل هزینه هایی می شود. از مهمترین هزینه ها می توان به هزینه وسائل ضروری مثل فیش ها، کامپیوتر، کتاب ها و منابع و… اشاره کرد. هزینه نگارش با توجه به رشته و گرایش تحصیلی متغیر است. معمولا هزینه انجام پایان نامه در رشته های علوم پایه بدلیل انجام آزمایش و مواد مورد نیاز بالاتر می باشد. رشته های علوم انسانی در این بین بدلیل انجام مطالعات کتابخانه ای بیشتر معمولا کمترین هزینه را دارند. در ادامه به شرح هزینه پایان نامه در برخی از رشته ها می پردازیم.

هزینه نگارش پایان نامه شیمی

پایان نامه رشته شیمی معمولا بدلیل استفاده از مواد آزمایشگاهی که برخی از خارج از کشور تامین می شود معمولا هزینه بالاتری دارد که بیشتر هزینه را دانشگاه در این موارد متقبل میشود.

هزینه نگارش پایان نامه های پزشکی

پایان نامه های علوم پزشکی نظیر دندانپزشکی و داروسازی نیز به دلیل استفاده از مواد و تجهیزات پزشکی دارای هزینه بالایی می باشند.

هزینه نگارش پایان نامه های فنی مهندسی

پایان نامه های فنی مهندسی نسبت به دو گروه قبل معمولا هزینه کمتری دارند. در رشته عمران گرایش های سازه و ژئوتکنیک نیز در برخی موارد نیاز به آزمایشگاه دارند.

هزینه نوشتن رساله دکتری

هزینه نوشتن رساله دکتری معمولا بالاتر از هزینه پایان نامه ارشد می باشد. همانطور که در قسمت قبل نیز اشاره شد در رشته ها و گرایش های مختلف این هزینه متغیر می باشد. برخی رشته و دانشگاه ها کمک هزینه ای برای نوشتن رساله دکتری برای دانشجو درنظر می گیرند.

انجام پایان نامه دکتری

انجام پایان نامه تضمینی ؟

برخی موسسات با تبلیغ نسبت به جذب مشتری با پیام هایی نظیر پایان نامه تضمینی سعی در اغفال دانشجویان می کنند. در همین راستا موسسه نخبگان برتر در کنار دانشجوست تا با مشاوره و آموزش های لازم به دانشجویان کمک کند تا خودشان به نگارش پایان نامه اقدام کنند.

 

خدمات ما در شهرهای مختلف

گروه نخبگان برتر در داخل و خارج از کشور همواره فعال بوده و با دانشگاه ها و انتشارات در شهرهای مختلف آماده ارائه خدمات به فرهیختگان گرامی می باشد. همچنین چنانچه نیاز به دریافت نمایندگی این مجموعه داشتید اطلاعات شهر و مکان خود را برای ما ارسال بفرمایید.

انجام پایان نامه در شیراز

در شهر شیراز برای مشاوره پایان نامه دکتری و ارشد میتوانید به نمایندگی ما جهت دریافت مشاوره واقع در انتشارات دانشگاه های شهر شیراز مراجعه فرمایید. قبل از دریافت خدمات حتما صحت نمایندگی مذکور را از دفتر موسسه ما استعلام بگیرید.

انجام پایان نامه در اصفهان

برای انجام پایان نامه در اصفهان نیز نظیر دیگر شهرها گروه نخبگان برتر فعال بوده و به دلیل اینکه دانشگاه های اصفهان سخت گیری بالاتری نسبت به شهرهای دیگر دارند مشاوره بیشتر ارائه می گردد. کافی ست لیست نمایندگی های اصفهان را درخواست نمایید تا راه ارتباطی برای شما برقرار گردد.

انجام پایان نامه در تهران

دفتر مرکزی گروه نخبگان برتر در شهر تهران واقع گردیده است. این مجموعه برای کارگاه های آموزشی پایان نویسی نامه در تهران بصورت حضوری و آنلاین در خدمت شما عزیزان می باشد. چنانچه تمایل به شرکت در کارگاه های ما را دارید از طریق فرم ثبت سفارش درخواست خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.

انجام پایان نامه در تبریز

برای درخواست مشاوره و آموزش نگارش پایان نامه در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی با کافی نت ها و انتشارات طرف قرارداد ما می توانید جلسه حضوری داشته باشید. کافی ست آدرس خود را برای ثبت سفارش از طریق تماس یا ایمیل به ما اطلاع دهید.

انجام پایان نامه در دیگر شهرهای ایران

در دیگر شهرهای ایران نظیر شهرهای جنوب و شمال کشور گروه نخبگان برتر از طریق آنلاین آماده ارائه خدمات مشاوره صفر تا صد پایان نامه به شما عزیزان می باشد.

 

نگارش پایان نامه در خارج از کشور

چنانچه در مورد نگارش صفر تا صد پایان نامه در خارج از کشور نیاز به راهنمایی داشتید از طریق مکاتبات فارسی یا انگلیسی در ایمیل ما را در جریان قرار دهید. نمونه همکاری های پژوهشی برای انجام پایان نامه دکتری و ارشد خارج از کشور در بانک اطلاعات موسسه موجود می باشد.

 

بهترین موسسه انجام پایان نامه ارشد و دکتری

برای انتخاب بهترین موسسه برای دریافت خدمات مشاوره جهت مشاوره نگارش پایان نامه باید به فاکتورهایی از قبیل پاسخگویی مناسب، پشتیبانی و پیگیری کارشناسان، پژوهشگران خبره، هزینه های موسسه توجه داشته باشید. گاهی برخی موسسات برای جذب مشتری هزینه های پاینی اعلام میکنند و دانشجو بعدا به مشکل خواهد خورد برای مجبور به تغییر موسسه خواهد شد که معمولا هزینه بالاتری برای او خواهد داشت. سعی کنید قبل از ثبت سفارش پایان نامه ابتدا با پژوهشگران و مشاوران موسسه صحبت کنید و در صورتی که از تسلط آن ها مطمئن شدید نسبت به ثبت سفارش خدمات پایان نامه اقدام نمایید.

 

سوالات متدوال

برای پایان نامه از کجا شروع کنم؟

برای شروع نوشتن پایان نامه باید از انتخاب موضوع پایان نامه شروع کنید که شرح آن در بالا قسمت تعیین موضوع پایان نامه اشاره گردید.

سایت های انجام پایان نامه مورد تایید وزارت علوم هستند؟

خیر. سایت هایی که تحت عنوان انجام پایان نامه فعالیت می کنند مورد تایید وزارت علوم نیستند و مجوزی ندارند.

آیا قرارداد نگارش پایان نامه وجاهت قانونی دارد؟

قراردادهای انجام پایان نامه قانونی نیستند و برای دو طرف قرارداد عواقب حقوقی دارد. موسساتی که وعده قرارداد پایان نامه می دهند صرفا یک تبلیغ بیش نیست و نوعی کلاهبرداری محسوب می شود.

 

کلام آخر

نوشتن پایان نامه نیاز به مهارت های خاص پژوهشی در هر رشته دارد. چنانچه از اولین مرحله انتخاب موضوع تا دفاع پایان نامه (انجام پایان نامه، صفر تا صد) با مهارت و دقت کافی انجام نشود امکان هدر رفت زمان و هزینه دانشجو وجود دارد. بنابراین در این مسیر داشتن مشاور پایان نامه خوب بسیار ضروری است. لازم به ذکر است چنانچه در مراحل نگارش پایان نامه یا رساله خود نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از طریق سامانه مشتریان نسبت به ثبت درخواست مشاوره اقدام نمایید.

 

آخرین بروزرسانی در تاریخ : 24 بهمن 1402 و ساعت : 03:58 ب.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه

تعداد دیدگاه های درج شده (27) مورد

محمد

بی آلایشی و بخشایشگری

پاسخ

بله پایان نامه تون رو باید خودتون انجام بدید و ما بصورت پشتیبان در کنار شما هستیم.

پاسخ
مدیریت
Mir

باسلام.
لطف میکنید هزینه انجام پروپوزال و هریک از فصول رساله دکتری مدیریت آموزشی رو به بنده اعلام کنید.
زمان انجام هر کار رو هم لطفا بفرمایید.

پاسخ

    جهت دریافت خدمات پشتیبانی و مشاوره پژوهشی برای انجام پایان نامه تون با گروه تماس بگیرید.

    پاسخ
    مدیریت
Sinaminaiaaaaaa@gmail.com

سلام میخواستم بدونم انجام پایان نامه ارشد چقدر زمان میبره ؟ مثلا من اگر بخواهم تا 3 ماه انجام بشه امکانش هست؟
نمیخوام 5 ترمه بشم و وقت زیادی ندارم و نیاز به مشاوره دارم در سریعترین زمان باید تحویل بدم

پاسخ

سلام
بله در خدمتیم

پاسخ
مدیریت
صا

با سلام

چه جوری میتونم آنلاین باهاتون در تماس باشم؟

پاسخ
جامی

درود بر شما ، من دانشجوی دکترای مهندسی مالی هستم ، به دنبال موضوع پروپوزال هستم ، خواستم بدونم شما می تونید کمکم کنید ؟

پاسخ

    با سلام
    جهت تعیین عنوان پژوهشی به همراه ارائه منابع بروز نیاز به مشخص کردن موضوعات مربوط توسط دانشجو یا استاد مربوطه می باشد.

    پاسخ
    مدیریت
فاطمه خوشحال

هزینه رساله دکتری چقدر است (رشته مدیریت دولتی)

پاسخ

درود
جهت تعیین عنوان پژوهشی به همراه ارائه منابع بروز نیاز به مشخص کردن موضوعات مربوط توسط دانشجو یا استاد مربوطه می باشد.

پاسخ
مدیریت
زهرا اقدسی

با سلام
بنده برای انجام پایان نامه نیاز به مشاوره دارم. لطفا برای تعیین موضوع ابتدا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر

پاسخ

    سلام وقت بخیر
    بله میتونیم کمک تون کنیم لطفا زمینه های مدنظرتون رو ارسال بفرمایید.

    پاسخ
    مدیریت
سلیمی

سلام وقت تون بخیر
جسارتا برای رساله دکتری کامپیوتر با موضوع یادگیری ماشین نیاز به راهنمایی داشتم.

پاسخ

    با سلام
    یادگیری ماشین بیشتر مرتبط با روش پژوهش تون میشه سعی کنید حیطه های موضوعی رو مشخص بفرمایید

    پاسخ
    مدیریت
اقدس صالحی

سلام علیکم
رساله دکتری مدیریت صنعتی من نیاز به اصلاحات در فصل چهارم داره لطفا کمک کنید

پاسخ
حسین صادقی

سلام وعرض ادب
بنده بسیار از تیم شما راضی هستم و فرایند چاپ مقاله بنده را بخوبی و دقیق در کمترین زمان ممکن انجام دادید، لذا بر خود وظیفه دانستم از شما تشکر و قدر دانی کنم❤️❣️

پاسخ
سارا حسینی

سلام موضوع برای پایان نامه کارشناسی ارشد باستان شناسی گرایش دوران تاریخی می خواستم. هنر هخامنشی و یا ساسانی

پاسخ
مسافر

سلام و احترام وقت بخیر رساله دکتری حقوق عمومی چقدر هزینه میبرد؟

پاسخ
سلمان کاظمی فر

پروپوزال درباره اصلاح نژاد دام وژنتیک

پاسخ
صدیقه مظفری

سلام.وقت بخیر.
خسته نباشید.
من ارشد جامعه شناسی میخونم،نیاز به یه موضوع خوب دارم.در زمینه اشتغال خانمها و معلمان.
موضوع کمی میخوام

پاسخ
محمد جواد خادمی

با درود . دانشجوی ارشد ایرانشناسی هستم .پایان نامه ام در مورد ایرانشناس معروف ه.ل. رابینو می باشد. یه عنوان خوب میخاستم. با سپاس از شما

پاسخ
عمو هادی

سلام برای انتخاب موضوع پایان نامه نیاز به کمک داشتم .
رشته مهندسی عمران ارشد ژئوتکنیک

پاسخ