×

عقد قرارداد پایان نامه (تضمین 100%)

به این مطلب امتیاز دهید

با عقد قرارداد پایان نامه، پشتیبانی پروژه (آموزش، مشاوره، ویراستاری) خود را به ما بسپارید.

طبق ماده ۱۸۳ قانون مدنی، ”عقد عبارت است:

از اینکه یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد.

” قراردادهای کاری اجزا غیر قابل تفکیک انجام پروژه ها هستند. در همه شاخه ها و رشته های تحصیلی و شغلی مورد استفاده قرار می گیرند و از موارد بسیار مهم فرآیند شروع اقدامات اقتصادی می باشند. گروه نخبگان برتر نیز به منظور احترام به حقوق مشتریان عزیز و در جهت قانون مند سازی فرایند انجام سفارشات، تمهیداتی را در نظر گرفته تا از این طریق  طرفین در سایه حقوق مدنی، با آسودگی و اطمینان خاطر بیشتری عمل نمایند.

عقد قرارداد پایان نامه دو طرفه

قراردادی دو طرفه بین مدیر گروه و سفارش دهنده منعقد می گردد. مطابق مفاد قرارداد عمل کرده و بر رعایت حقوق همدیگر در همه حال پایبد باشند. این قرار داد در هشت بند و دو تبصره شامل تعهدات گروه و تعهدات سفارش دهنده تنظیم شده است. پس از تنظیم قرار داد می بایست بعد از توافق به امضاء طرفین برسد.

طبق این قرارداد گروه نخبگان برتر متعهد می گردد تا سفارشات مورد تایید قوانین عزیز کشورمان (نظیر کارگاه های مقاله نویسی و اپلای و … ) مشتریان عزیز را طبق مفاد قرارداد و در زمان مقرر به انجام برساند. همچنین سفارش دهنده نیز متعهد می شود تا مطابق مفاد قرارداد عمل کرده و با مساعدت های خود زمینه مدیریت بهینه فرایند انجام طرح را فراهم سازد.

عقد قرارداد پایان نامه

عقد قرارداد پایان نامه

مراحل عقد قرارداد قانونی مشاوره پایان نامه

عقد قرارداد پایان نامه فقط برای آموزش و مشاوره و خدمات عرف جامعه پژوهشی مجاز می باشد. طبق قانون مقاله با تقلب در تهیه آثار علمی، قرارداد انجام پایان نامه مجاز نبوده و موسساتی که به تبلیغ در این زمینه می پردازند هیچ گونه پشتوانه قانونی ندارند. پس در این مورد مراقب کلاهبرداری انجام پایان نامه باشید!

کلاهبرداری انجام پایان نامه

انجام پایان نامه طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی توسط شخص ثالث به قصد انتفاع جرم تلقی می گردد لذا قرارداد پایان نامه مجاز نمی باشد.

آخرین بروزرسانی در تاریخ : 29 شهریور 1401 و ساعت : 09:28 ق.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه