×

عنوان در مقالات isi

به این مطلب امتیاز دهید

عنوان در مقالات isi چگونه است؟

عنوان در مقالات isi

عنوان در مقاله

در نگارش مقالات فاکتور های مختلفی را باید در نظر بگیرید باید بدانید که از منابع و پژوهش های جدید بهتر است استفاده کنید یا از فاکتور های قدیمی تر ؟

بسته به عنوان مقاله و اینکه در چه رشته ای شما اقدام به نگارش مقاله کرده اید موضوع متفاوت است اگر در زمینه تاریخی فعالیت می کنید مطمئنا منابع قدیمی تر بهتر می تواند به شما کمک کند اما اگر در سایر علوم مختلف از منابع و پژوهش های جدید و بروز توصیه می شود استفاده کنید .

نکته ای که باید بسیار مورد تاکید قرار گیرد این است که از منابع موسخ برای نگارش کمک بگیرید چرا که تمامی مطالب مقاله های isi توسط ارزیابی کنندگان نشریات معتبر و خارجی با منابع موجود تطبیق داده می شود که در صورت عدم انطباق مقاله شما رد خواهد شد.
در نگارش مقاله isi از همان ابتدا راه و مسیری را که پیش رو دارید با تعیین هدف اصلی مقاله مشخص کنید تا به بیراهه ها نروید.

سعی کنید ایده محوری و پایه مقاله را در ابتدا به صورت خلاصه بیان کنید. روی هر موضوعی که متمرکز شده اید برای مقاله خود ، مقاله تان را با همان مورد شروع کنید که خواننده از ابتدا بداند با مطالعه مقاله به چه نکاتی دست خواهد یافت و حتی بتواند محتوای مقاله را حدس بزند و بداند برای دست یافتن به چه اطلاعاتی مطالعه می کند.

تا حد امکان مقاله خود را صریح و بدون ابهام با جملات دقیق و شفاف و صریح بیان کنید تا خوانندگان به درک بهتری برسند.

منبع : گروه تحقیقاتی نخبگان برتر – انجام پایان نامه – انجام مقاله – انجام پروپوزال

مطالب مرتبط:

تحقیق در نگارش مقاله

ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

واژگان کلیدی در مقاله

تحقیق در نگارش مقاله

عنوان مقاله

آخرین بروزرسانی در تاریخ : 4 تیر 1401 و ساعت : 08:38 ق.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه

[elfsight_click_to_call id="1"]