×

رساله دکتری مدیریت اجرایی

5/5 - (1 امتیاز)

پس از دفاع رساله دکتری مدیریت اجرایی ، دکتری مدیریت اجرایی با هدف پرورش مدیرانی کارآمد و توانمند که قابلیت ارتقای مستمر بهره‌وری سازمانی را داشته باشند، طرح‌ریزی شده است. گرایش های تعریف شده مدیریت اجرایی که شامل 1-مدیریت استراتژیک، 2- مدیریت تولید و عملیات و  3-بازاریابی و صادرات می باشد دارای برنامه بهبود نظام مدیریت اجرایی در سطح واحدهاى تولیدى و خدماتى می باشد.

رساله دکتری مدیریت اجرایی

رساله دکتری مدیریت اجرایی

اهداف خاص آموزشى

1- آماده کردن شرکت کنندگان براى قبول وظایف مدیریت از طریق آشنایى با آخرین دستاوردهاى دانش مدیریت و تقویت قابلیت‌هاى تحلیل، ابتکار، خطرپذیرى، ارتباطات، تصمیم گیرى و بالاخره رهبرى مؤسسات تابعه.

2- ایجاد زمینه جهت ارتباط نزدیکتر و موثرتر میان مدیران و کادر مشاوران و کارشناسان مدیریت از طریق دستیابى به دیدگاه ها و زبان مشترک علمى، در جهت استفاده بهینه مدیران از کادر مذکور.

این دوره به منظور پرورش کادر مدیریت اجرایی بنگاه های تولیدی و خدماتی خصوصی، تعاونی و دولتی و نیز تامین مدیر برای طرح های بزرگ عمرانی طراحی و ایجاد شده است. فارغ‌التحصیلان این رشته معمولاً در پست‌های مدیریت سطح بالا به کار گرفته می‌شود.

رساله دکتری مدیریت اجرایی

رساله دکتری مدیریت اجرایی فرایندی پر پیچ و خم است. اما برای رسیدن به مقصد، به پشتکار، نقشه دقیق، مشاورانی که شما را در طول مسیر راهنمایی می‌کنند و مطالب آموزشی برای ارزیابی پیشرفت خود نیاز دارید. همانطور که سفر خود را در یک برنامه دکتری آغاز می‌کنید، و به سمت پایان نامه اوج خود حرکت می‌کنید، باید انتظار داشته باشید که اصلاحاتی در این مسیر وجود داشته باشد. گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که دارید چرخ های خود را می‌چرخانید. این یک بخش طبیعی از فرآیند این دوره است. فقط تسلیم نشوید و با اطمینان حرکت کنید.

نکات موثر در رساله دکتری مدیریت اجرایی

فرضیه پایان نامه سند کوتاهی است که موضوع مقدماتی پایان نامه را مشخص می‌کند و از تشکیل کمیته نظارت بر پایان نامه پشتیبانی می‌کند. هدف اصلی دانشجویان از این فرضیه، محدود کردن موضوع پایان نامه برای ارائه یک درک کلی از جهت گیری تحقیق خود است. در این زمان، به دانشجویان، کمیته نظارت بر پایان نامه، با پیروی از مراحل مشخص شده برای برنامه تحصیلی آنها، اختصاص داده می‌شود. کمیته متشکل از یک رئیس کمیته و یک عضو کمیته دوم خواهد بود که راهنمایی‌های مربوط به محتوا و روش های تحقیق متناسب با مطالعه را ارائه می‌دهد.

در بررسی رساله دکتری مدیریت اجرایی دفترچه پایان نامه با کمک به دانشجویان در سازماندهی، ترسیم و تصمیم‌گیری در مورد پایان نامه خود و سبک تحقیق مناسب، بر اساس فرضیه ایجاد می‌شود. دفترچه به عنوان یک طرح مورد توافق برای توسعه پروپوزال عمل می‌کند و ساختار کمیته نظارت پایان نامه را نهایی می‌کند. کمیته نظارت از دفترچه پایان نامه برای ارائه بازخورد در مورد دفترچه استفاده می‌کند. در صورت تایید کمیته، دفترچه برای بررسی به مدیر برنامه منتقل می‌شود.

  • شرح توسعه پیشنهاد

سه فصل اول ارائه رساله دکتری مدیریت اجرایی بیشتر از پروپوزال پایان نامه اقتباس می‌شود. این پیشنهاد، منطق انجام مطالعه، از جمله بررسی و تجزیه و تحلیل ادبیات مربوطه را مشخص می‌کند، و طرح و روشی را که برای مطالعه استفاده خواهد شد، توصیف می‌کند. پس از آماده شدن، دانشجویان با استفاده از چک لیست پایان نامه و یک گزارش، ارزیابی خود را تکمیل می‌کنند و این اسناد را به همراه پیشنهاد خود برای بررسی کمیته ارسال می‌کنند.

  • بررسی پژوهشی

هنگامی که کمیته نظارت متقاعد شد که پروپوزال تمام الزامات مشخص شده را برآورده می‌کند، رئیس مربوطه، پروپوزال تمیز، چک لیست و گزارش را در تطبیق بارگذاری می‌کند.

  • ارائه شفاهی

درخواست‌ها باید حداقل یک هفته قبل از جلسه ارسال شود. این ارائه برای تأیید برنامه‌‌های دانش‌جویان برای تحقیقشان، روشن کردن سؤالات باقیمانده‌ای که اعضای کمیته ممکن است در مورد آن مطالعه داشته باشند، کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که دانش‌جویان تحقیقات خود را از پایه‌ای سالم آغاز می‌کنند. پس از اینکه از پروپوزال با موفقیت دفاع شد، کرسی تایید را تحت ارائه شفاهی پروپوزال وارد کرده و پروپوزال تایید شده را بارگذاری می‌کند.

 

رساله دکتری مدیریت اجرایی

تکمیل پایان نامه و رساله دکتری مدیریت اجرایی

پس از تایید، دانشجویان می‌توانند داده‌های خود را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنند و یافته‌های خود را گزارش کنند، فصل‌های باقی مانده پایان نامه خود را تکمیل کنند و چکیده را تهیه کنند. آنها یک ارزیابی از فصول باقی مانده در چک لیست پایان نامه را تکمیل می‌کنند و همچنین هر گونه به روز رسانی مورد نیاز را در فصل‌های پیشنهادی انجام می‌دهند تا پایان نامه جدیدترین درک اطلاعات را منعکس کند. دانشجویان همچنین گزارش دیگری را تکمیل می‌کنند. دانشجویان رساله دکتری مدیریت اجرایی، چک ‌لیست و گزارش خود را در بخش تجزیه و تحلیل کمیته مطالعه نهایی برای بررسی کمیته ارسال می‌کنند.

  • بررسی پژوهشی پایان نامه دانشگاه

هنگامی که کمیته نظارت متقاعد شد که پیش ‌نویس کامل پایان ‌نامه، از جمله چکیده، تمام الزامات مشخص ‌شده را برآورده می‌‌کند، رئیس کمیته با تجزیه و تحلیل و مطالعه نهایی آن را بارگذاری می‌کند. سپس پایان نامه و چکیده را بازبینی می‌کند، دوباره با استفاده از حداقل استانداردها، از جمله موارد مرتبط با محتوا، تجزیه و تحلیل، گزارش و تفسیر نتایج، شکل و سبک و مسائل اخلاقی مربوط به نتایج گزارش بررسی می‌شود.

  • بررسی فرم و سبک پایان نامه

پس از تایید پایان نامه و چکیده، یک ویرایشگر یک بررسی نهایی از فرم و سبک پایان نامه را انجام می‌دهد. دانش جویان باید به اصلاحات و پیشنهادات سردبیر رسیدگی کنند.

  • کنفرانس و دفاع شفاهی

پس از دریافت بررسی فرم و سبک پایان نامه، دانشجویان پایان نامه خود را از طریق کنفرانس از راه دور ارائه می‌کنند. درخواست ها باید حداقل یک هفته قبل از جلسه ارسال شود. این دفاع شفاهی نهایی یک بحث رسمی درباره محتوای علمی پایان نامه است و به دنبال آن ارزیابی پایان نامه انجام می‌شود. در این مرحله، دانشجویان ممکن است نیاز به تجدید نظر در پایان نامه بر اساس بازخورد در طول کنفرانس علمی و همچنین از بررسی فرم و سبک داشته باشند.

پس از دفاع رساله

پس از اتمام موفقیت آمیز رساله دکتری مدیریت اجرایی، دانشجویان باید پایان نامه خود را تحت تجزیه و تحلیل نهایی کمیته کیفیت کلی برای بررسی رسمی کمیته ارسال کنند. اعضای کمیته اطمینان حاصل می‌کنند که ویرایش‌های فرم و سبک پایان نامه تکمیل شده است و چکیده نهایی را برای مطابقت با استانداردها و کیفیت دانشگاه بررسی می‌کنند. اعضای کمیته بررسی‌های خود را تکمیل می‌کنند و اگر پایان ‌نامه آماده بارگذاری باشد، رئیس مربوطه باید با تجزیه و تحلیل نهایی پایان نامه را تطبیق دهد و پایان ‌نامه تایید شده و تمیز را در بخش تطبیق آپلود کند.

در همین راستا گروه نخبگان برتر با کادری مجرب از اساتید دانشگاه آماده ارائه مشاوره جهت انجام رساله دکتری مدیریت اجرایی دانشجویان عزیز می باشد. در ادامه به شرح خدمات موسسه پرداخته خواهد شد. در صورت نیاز به مشاوره از صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

 

خدمات گروه تحقیقاتی نخبگان برتر برای رساله دکتری مدیریت اجرایی

۱) پیشنهاد موضوعات جدید مدیریت اجرایی به همراه مقاله بیس
۲) قالب گذاری پروپوزال برای رساله دکتری مدیریت اجرایی
۳) ارائه توضیحات لازم در مورد مقاله بیس به دانشجویان دکتری مدیریت اجرایی
۴) آموزش و مشاوره جهت نگارش و انجام رساله دکتری مدیریت اجرایی
۵) پشتیبانی کلیه اصلاحات اساتید راهنما و مشاور
۶) حمایت و پشتیبانی از دانشجو تا مرحله دفاع
۷) مشاوره جهت انجام فصل چهارم رساله دکتری مدیریت اجرایی
۸) آموزش و مشاوره جهت انجام کلیه فصول رساله مدیریت اجرایی
۹) آموزش و مشاوره جهت نگارش مقالات علمی پژوهشی و ISI,ISC
۱۰) تنظیم فصول رساله دکتری با کیفیت مناسب و رضایت کامل دانشجویان متناسب با فرمت دانشگاه ها
۱۱) برگزاری جلسات آموزشی برای رساله دکتری مدیریت اجرایی
12) چاپ کتاب از رساله دکتری با اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی
13) تهیه و تنظیم پاورپوینت جلسه دفاع
14) استخراج مقاله از رساله دکتری برای مجلات علمی پژوهشی کنفرانسی، ISI، ISC،SCOUPUS
15) پذیرش اکسپت تضمینی مقالات در مدیریت اجرایی از مجلات ISI و ISC
16) تبدیل رساله به کتاب در رشته مدیریت اجرایی با کیفیت مناسب و با چاپ دیجیتال

 

منبع : گروه تحقیقاتی نخبگان برتر – آموزش انجام پایان نامه – انجام مقاله – انجام پروپوزال

آخرین بروزرسانی در تاریخ : 1 تیر 1401 و ساعت : 08:05 ق.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه

[elfsight_click_to_call id="1"]