×

پروپوزال مهندسی هوا فضا

به این مطلب امتیاز دهید

مشاوره پروپوزال مهندسی هوا فضا

 

مهندسی هوافضا شاخه‌ای است از مهندسی مکانیک که به بررسی اجسامی که در هوا حرکت می‌کنند می‌پردازد مانند طراحی هواپیما، فضاپیما، ماهواره، ماهواره برها و …… ، طراحی خودروهای کم مصرف و تجهیزات خاص نفت و گاز و سیستم‌های تولید توان و نیروگاهی است. این رشته مهندسی به‌طور کلی به دو بخش اصلی هوانوردی و کیهان‌نوردی که تا حدودی با یکدیگر ارتباط دارند، تقسیم می‌شود و کیهان نوردی بحث داغی در جهان دارد.

وسایل نقلیه هوایی در شرایط جوی مختلفی پرواز می‌کنند و نیروها و فشارهای متفاوتی بر اجزای آن‌ها وارد می‌شود. در نتیجه این وسایل نقلیه با در نظر گرفتن تکنولوژی‌ها و علوم مهندسی متنوعی شامل آیرودینامیک، پیشرانش، اویونیک، علم مواد و تحلیل سازه‌ها طراحی و ساخته می‌شوند. مهندسی هوافضا مجموعه‌ای از علوم مهندسی ذکر شده می‌باشد و به دلیل پیچیدگی و تنوع موضوعات، مهندسین هوافضا در یکی از زمینه‌ها متخصص می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: انجام پایان نامه در همه رشته ها

زیربناي این رشته ریاضیات است و همچنین فیزیک و شیمی تا حدودي لازم می باشد و بیشتر دروس این رشته به زبان انگلیسی است. مهندسی هوا فضا یک رشته فنی است و عموماً کسانی که وارد رشته هاي فنی می شوند، باید آمادگی کار در کارخانجات را داشته باشند و همچنین باید افرادي قوي و داراي پشتکار باشند.

پروپوزال رشته مهندسی هوافضا

مشاوره پروپوزال رشته مهندسی هوافضا

پروپوزال مهندسی هوا فضا باید طرحی برای حل یک مشکل باشد. مهندسان و دانشمندان برای انجام کارهایی مانند تحقیق در مورد لایه‌های مرزی آشفته، طراحی پره‌های توربین و ساخت موتورهای هواپیمای جت، پروپوزال ها(پیشنهاداتی)  می‌نویسند. مخاطبان یک پروپوزال معمولا شامل مدیران و مهندسان می شوند. این مخاطبان به طرح های پیشنهادی به روش های مختلف نگاه می کنند. به عنوان مثال، مدیران پیشنهادات را بررسی می کنند تا ببینند آیا طرح حل مشکل مقرون به صرفه است یا خیر. مهندسان و دانشمندان، از سوی دیگر، پیشنهادات را بررسی می کنند تا ببینند آیا این طرح از نظر فنی امکان پذیر است یا خیر.

برای موفقیت در نگارش پروپوزال مهندسی هوا فضا، به یک ایده خوب نیاز دارید. هر چه قدر هم میزان متن پروپوزال مهندسی هوا فضا زیاد باشد نمی تواند یک ایده ضعیف را جبران کند. پس سعی کنید ایده قوی داشته باشید، چرا که هیچ تضمینی برای تایید پروپوزال شما توسط استاد یا در گروه در مرحله اول وجود ندارد. شما همچنین باید محدودیت های دسترسی به داده ها یا امکانات آزمایشگاهی را در نظر بگیرید.

پیشنهادها در پروپوزال مهندسی هوا فضا در صورت موثق بودن منجر به افزایش شانس پذیرش برای شروع نگارش پایان نامه مهندسی هوا فضا می شود و پیشنهادات ناموفق به جایی نمی رسد. برای نوشتن پروپوزال و طرح اولیه پس از گرفتن ایده باید عنوان مناسبی انتخاب کنید.

پیشنهادات عنوان پروپوزال رشته هوافضا

  • تحلیل اکوستیکی جریان حول ایرفویل
  • تحلیل عددی و تجربی جریان حول ایرفویل
  • تحلیل تاثیر پلاسما بر جریان روی احمد بادی
  • جریان داخل دهانه ورودی (intake) به شکل Y
  • تحلیل پارامترهای هندسی بر عملکرد توربین بادی عمود محور
  • تحلیل پارامترهای هندسی بر عملکرد توربین بادی افقی محور
  • تحلیل جت و مکش بر روی ایرفویل
  • تزریق سیال ثانویه در نازل ها مافوق صوت

اصول پروپوزال ها

  1. هدف

در حالی که سبک و ساختار پروپوزال ها متفاوت است، پروپوزال های موفق نیاز به نگرش و هدف دارند.

باید خواننده را متقاعد کنید که به مشکل فکر کرده اید و راه حلی قابل اجرا دارید.

  1. مخاطبان

مخاطب شما باید چیزی بداند. شما باید مشکل را به وضوح توضیح دهید، و پس زمینه کامل را برای ارائه زمینه به راه حل خود ارائه دهید. به یاد داشته باشید که خوانندگان نیاز دارند که بدانند دارید چکار می کنید و رویکرد شما در انجام پروپوزال مهندسی هوا فضا را درک کنند.

  1. ساختار
  • خلاصه (چکیده) اجرایی:

خلاصه اجرایی خلاصه ای کوتاه و پر از اطلاعات از پیشنهاد است. در یک یا دو پاراگراف، الف) هدف پیشنهاد، ب) موارد ضروری برنامه، ج) هزینه کل بودجه، و د) شرایط تیم ارائه دهنده پروپوزال مهندسی هوا فضا را ذکر کنید. این نباید بیش از یک صفحه باشد. یک خواننده باید خلاصه را با دانستن اطلاعات اولیه به پایان برساند. فقط یک خواننده علاقه مند باید بیشتر بخواند. پس از اتمام بقیه گزارش، خلاصه اجرایی را بنویسید.

  • هدف

هدف را می توان به هر طریقی توصیف کرد. در اینجا دو مورد وجود دارد:

-مشکل یا نیازی را که آماده رفع آن هستید بیان کنید.

بسیاری از پیشنهادها به مشکلاتی پاسخ می دهند که باید حل شوند.

-هدف پروپوزال مهندسی هوا فضا را توضیح دهید.

گاهی اوقات یک پیشنهاد برای توسعه یک محصول یا ایده جدید است. در این صورت شما مشکلی را حل نمی کنید. هنوز هم باید توضیح دهید که چرا می‌خواهید پروپوزال را توسعه دهید.

هر طور که آن را توصیف کنید، باید به وضوح و به سادگی توضیح دهید که این پیشنهاد برای چیست. خلاصه اجرایی باید مخاطبان عمومی – معمولاً مدیران – را هدف قرار دهد، بنابراین اینجا جایی برای جزئیات فنی نیست.

  • برنامه
  • چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • سود پروژه
  • چگونه و کجا عمل خواهد کرد؟
  • مواد و روش ها

فعالیت های خاصی را که برای دستیابی به اهداف انجام می شود، توصیف کنید، این همان چیزی است که از زمان شروع پروژه تا تکمیل آن رخ می دهد. اهداف قبلی را مطابقت دهید. ترتیب و زمان بندی وظایف را ارائه دهید. از روش های انتخابی خود دفاع کنید، به خصوص اگر جدید یا غیرمتعارف باشند.

 

  1. کاربرد تحقیق

کاربرد ها و استفاده های طرح اولیه خود را به وضوح ذکر کنید.


خدمات گروه تحقیقاتی نخبگان برتر برای پروپوزال مهندسی هوا فضا

1) پیشنهاد موضوعات جدید رشته هوا فضا به همراه مقاله بیس

2) ارائه توضیحات لازم در مورد موضوعات به دانشجویان رشته مهندسی هوا فضا

3) آموزش و مشاوره جهت نگارش و انجام پروپوزال مهندسی هوا فضا

4) قالب گذاری پروپوزال ارشد و دکتری مهندسی هوا فضا

5) پشتیبانی کلیه اصلاحات اساتید راهنما و مشاور

6) آموزش و مشاوره جهت انجام پروپوزال هوا فضا 

7) تنظیم پروپوزال ارشد و دکتری مهندسی هوا فضا با کیفیت مناسب و رضایت کامل دانشجویان

8) تنظیم پروپوزال مهندسی هوا فضا متناسب با فرمت دانشگاه ها

9) برگزاری جلسات آموزشی حضوری برای پروپوزال رشته مهندسی هوا فضا

10) آموزش و مشاوره جهت نگارش مقالات علمی پژوهشی و ISI در رشته مهندسی هوا فضا

11) پذیرش , اکسپت تضمینی مقالات در رشته مهندسی هوا فضا از مجلات ISI

 

منبع : گروه تحقیقاتی نخبگان برتر – آموزش انجام پایان نامه – انجام مقاله – انجام پروپوزال

آخرین بروزرسانی در تاریخ : 1 اردیبهشت 1402 و ساعت : 12:37 ب.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه

[elfsight_click_to_call id="1"]