×

تاثیر مقاله isi در مهاجرت

به این مطلب امتیاز دهید

تاثیر مقاله isi در مهاجرت

 یکی از بهترین مزایای چاپ مقاله در مجلات خارجی پذیرش گرفتن از دانشگاه های معتبر خارج از کشور می باشد . دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داردند و می خواهند از دانشگاه های آنجا پذیرش بگیرند ، باید در مجلات خارجی مقاله چاپ کنند. یکی از معتبر ترین و معروف ترین مجلات، isi است. مقاله isi در مهاجرت تحصیلی بسیار موثر است چرا که نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن می‌باشد. 

تاثیر مقاله isi در مهاجرت

بررسی تاثیر مقاله isi در مهاجرت

یکی از معتبر ترین موسسات در زمینه چاپ و انتشار مقاله ، موسسه تامسون می باشد که این موسسه در زمینه علمی پژوهشی جز موسسات معتبر و پیشرو است. این موسسه همه ساله لیستی از معتبرترین و قوی ترین مجلات دنیا را در پایگاه خود منتشر می کند که این مجلات همان مجلات isi است. مقالاتی که در این مجلات چاپ می شوند به مجلات isi شهرت دارند. البته در این مجلات دو نوع مقاله پذیرش می شود مقالاتی که ضریب تاثیر دارند و مقالاتی که ضریب تاثیر ندارند. 

به دلیل اهمیت تاثیر مقاله isi در مهاجرت در ادامه به شرح این مقالات می پردازیم.

مراحل پذیرش مقاله در یک مجله isi

برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isi به دلیل تاثیر مقاله isi در مهاجرت، نیاز به ترجمه مقاله با بهترین کیفیت و بدون ایرادات املایی و محتوایی است. این مجلات باید به زبان انگلیسی باشند ، در غیر این صورت هیچ گونه اعتباری نخواهند داشت. پس از ترجمه باید باز بینی شود و ویرایش شود و تمامی ایراد ها و مشکلات آن از بین برود . بعد از ویرایش باید مقاله را سابمیت کرد به مجله مورد نظر و منتظر نتایج و داوری ماند .

در این بین ممکن است سردبیری که با شما در ارتباط است سوالات احتمالی بپرسد، برای درک بهتر مقاله isi در مهاجرت باید آمادگی لازم را در پاسخگویی داشته باشید. نتیجه داوری در قالب یک نامه برای شما ارسال خواهد شد داوری در این مجلات به علت اعتبار زیادی که دارند بسیار سختگیرانه است و طولانی است اما در عین سختگیری عدالت نیز رعایت می شود . 

هزینه پذیرش و چاپ مقالات isi 

برای پذیرش مقاله و داشتن مقاله isi در مهاجرت اگر مدت زمان مورد نیاز شما جهت اخذ پذیرش حدود یک ماه باشد هزینه آن در حدود 30.000.000 تومان است. اگر یک الی سه ماه باشد حدود 20.000.000 تومان محاسبه شده است. توجه داشته باشید که این مبالغ برای تاثیر مقاله isi در مهاجرت ممکن است هر چند مدت یکبار تغییر کند. 

مزایای انتشار مقاله ISI 

  • پذیرش گرفتن از دانشگاه های معتبر خارجی 
  • ارائه مقاله در این مجلات امتیاز ویژه ای در مصاحبه دکتری دارد 
  • تاثیر در استخدام های دولتی و حتی شرکت های خصوصی 
  • برای اساتید و مدیران و اعضای هیئت مدیره نیز باعث ارتقای رتبه و درجه و افزایش حقوق و مزایا میشود 

خدمات موسسه نخبگان برتر برای چاپ مقاله isi

  • در ابتدا برای اطلاع از موضوع مقاله کارشناسان ، خلاصه مقاله ، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل درخواست کننده را بررسی می کنند. پس از بررسی موضوع مقاله، مجلات متناسب با موضوع برای نویسنده ارسال می شود تا توسط استاد راهنما مطالعه شود. 
  • پس از تائید مجله از نویسنده، فایل کامل مقاله دریافت شده و بر اساس دستورالعمل مجله، فرمت بندی می شود و در مجله سابمیت می شود. منظور از فرمت بندی تغییرات لازم در ساختار مقاله می باشد نه در محتوای آن. چون ساختار مجله باید مطابق با ساختار isi باشد . 
  • بعد از ارسال مقاله به مجله، مراحل داوری مقاله توسط کارشناسان پیگیری شده و نتایج آن به اطلاع شما می رسد . در صورتی که مقاله شما پذیرفته شود، نامه پذیرش برای شما ارسال خواهد شد. شما با استفاده از این نامه پذیرش می توانید نمره باقی مانده پایان نامه خود را اخذ نمایید. 

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در نخبگان برتر

همانطور که بیان شد مقاله isi در مهاجرت بسیار اثرگذار است. در همین راستا گروه نخبگان برتر جهت تسهیل مهاجرت تحصیلی شما در چاپ مقاله تضمینی و فوری در کنار شماست. مراحل درخواست به شرح ذیل است:

  • ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل مربوط به موسسه 
  • بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان 
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما 
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما 
  • ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری 
  • یگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله

 

ISI محسوب شدن یک مجله ممکن است همیشگی نباشد. برای اطلاع از انواع مجلاتی که ISI شناخته شده اند بهترین راه مراجعه به سایت تامسون است. سایت تامسون معتبر ترین سایت در زمینه معرفی مجلات isi است. 

همچنین شما عزیزان می توانید جهت مشاوره انجام پایان نامه و استخراج مقاله از آن جهت اپلای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آخرین بروزرسانی در تاریخ : 15 شهریور 1401 و ساعت : 07:47 ب.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه

[elfsight_click_to_call id="1"]