×

پروپوزال فیزیک اتمی

به این مطلب امتیاز دهید

مشاوره پروپوزال فیزیک اتمی

پروپوزال فیزیک اتمی

رشته فیزیک اتمی که مربوط به فیزیک جدید است از زمانی متولد شد که دانشمندان متوجه شدند کوچکترین جزء در طبیعت اتم نیست بلکه اتم از اجزای کوچکتری به نام الکترون‌ها و هسته تشکیل شده است. یعنی اتم از هسته‌ای تشکیل شده است که الکترون ‌هایی در اطراف آن می‌گردند.

فيزيك اتمى شاخه اى از علم فیزیک است که به بررسی اتم به‌عنوان یک سیستم منفرد و متشکل از الکترون‌ها و هسته می‌پردازد. مقوله ی اصلی این شاخه از علم فیزیک آرایش الکترون‌ها اطراف هسته و فرآیندهایی‌ست که این آرایش را تغییر می‌دهند.

فیزیک اتمی در درجه ی اول اتم‌های منفرد را مد نظر قرار می‌دهد. مدل‌های اتمی یک هسته و چند الکترون در اطراف آن را شامل می‌شوند. در این مدل‌ها یونیذه شدن یا برانگیختگی توسط فوتون‌ها یا برخورد با ذرات اتمی بررسی می‌شود. تشکیل مولکول‌ها یا وضعیت اتم‌ها در حالت جامد یا ماده ی چگال در فیزیک اتمی نمی‌گنجد.

 

پروپوزال فیزیک اتمی

پروپوزال فیزیک معمولا خلاصه ای 10 تا 15 صفحه ای است که به دنبال پاسخگویی به سوالات کلیدی پیرامون پایان نامه شما است. طرح پیشنهادی پایان نامه فیزیک اتمی به طور خلاصه توضیح می دهد که تز شما به چه هدفی امیدوار است، چرا آن اهداف مهم هستند و چگونه قصد دارید به آنها دست یابید. به‌طور کلی‌تر، کاری را که قصد انجام آن را دارید نشان می‌دهد.

همچنین پروپوزال یک سند مکتوب است که در تلاش برای متقاعد کردن افراد به اتخاذ راه حل پیشنهادی برای یک مشکل یا نیاز تهیه می شود. یک پروپوزال همچنین می تواند برای یک چشم انداز داخلی آماده شود که در آن پروپوزال به دنبال حل یک مشکل است.

پروپوزال فیزیک اتمی

انتخاب موضوع 

فیزیک اتمی در زمینه وسیعی در مطالعه مواد متراکم، گازها، مکانیسم‌های واکنش شیمیایی، علوم جوی، لیزرها، فیزیک هسته‌ای و آرایش عناصر در جدول تناوبی کاربرد دارد. شما می توانید در حیطه مورد علاقه خود، موضوع پروپوزال تحقیقاتی خود را انتخاب نمایید. همچنین لازم است سوالاتی را از خود بپرسید. به سوالات کی، چه، چه زمانی، کجا و چرا فکر کنید:

چرا موضوع را انتخاب کردید؟ چه چیزی در مورد آن به شما علاقه مند است؟ آیا نظری در مورد مسائل مربوط به آن دارید؟ ارائه دهندگان اطلاعات در این زمینه چه کسانی هستند؟ چه کسی ممکن است اطلاعاتی در مورد آن منتشر کند؟ چه کسی تحت تأثیر موضوع قرار می گیرد؟ آیا سازمان ها یا مؤسسات مرتبط با موضوع را می شناسید؟ سوالات اصلی برای این موضوع چیست؟ آیا در مورد موضوع بحث وجود دارد؟ آیا طیف وسیعی از مسائل و دیدگاه ها برای بررسی وجود دارد؟ موضوع شما کجا مهم است: در سطح محلی، ملی یا بین المللی؟ آیا مکان های خاصی تحت تأثیر موضوع قرار دارند؟ چه زمانی موضوع شما مهم است ؟ آیا این یک رویداد جاری است یا یک مسئله تاریخی؟ آیا می خواهید موضوع خود را بر اساس دوره های زمانی مقایسه کنید؟

موضوعات پیشنهادی برای نوشتن پروپوزال فیزیک اتمی

  • علم نانو و فناوری نانو
  • اخترفیزیک، فیوژن و فیزیک پلاسما
  • بیوفیزیک
  • فیزیک مواد
  • میکروسیال و میکروسیستم
  • فیزیک نوری و علم اطلاعات کوانتومی

اجزای پروپوزال فیزیک اتمی

  • چکیده
  • مقدمه
  • منطق علمی، اهداف و ددلاین تحقیق
  • فهرست خروجی های مورد انتظار
  • جدول زمانبندی 
  • امکانات مورد نیاز
  • منابع

خدمات گروه تحقیقاتی نخبگان برتر برای پروپوزال فیزیک اتمی

1) پیشنهاد موضوعات جدید به همراه مقاله بیس و منابع در مقاطع ارشد و دکتری

2) ارائه توضیحات لازم در مورد مقاله بیس به دانشجویان رشته فیزیک اتمی

3) آموزش و مشاوره جهت نگارش و انجام پروپوزال فیزیک اتمی

4) قالب گذاری پروپوزال ارشد و دکتری فیزیک اتمی

5) پشتیبانی کلیه اصلاحات اساتید راهنما و مشاور پروپوزال 

6) آموزش و مشاوره جهت انجام پروپوزال فیزیک اتمی 

7) تنظیم پروپوزال با کیفیت مناسب و رضایت کامل دانشجویان

8) تنظیم پروپوزال فیزیک اتمی متناسب با فرمت دانشگاه ها

9) برگزاری جلسات آموزشی برای پروپوزال 

10) آموزش و مشاوره جهت نگارش مقالات علمی پژوهشی و ISI در رشته فیزیک اتمی

11) پذیرش و اکسپت تضمینی مقالات در رشته فیزیک اتمی از مجلات ISI 

 

منبع : گروه تحقیقاتی نخبگان برتر – آموزش انجام پایان نامه – انجام مقاله – انجام پروپوزال

آخرین بروزرسانی در تاریخ : 21 بهمن 1401 و ساعت : 11:11 ق.ظ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی با دوستانتان

درج دیدگاه

[elfsight_click_to_call id="1"]